понедельник, августа 29, 2005

Шо ж це я, шо ж це я не зумів

Зупинитися вчасно, все ясно...
Зі мною тепер і назавжди, пізно не йти
Не йди від мене

Я налию собі, я налию тобі вина
А хочеш - і з медом

Хто ти є? - Ти взяла моє життя,
І не віддала.
Хто ти є? - Ти випила мою кров,
І п'яною впала.

Твої очі кличуть, хочуть мене,
Ведуть за собою.
Хто ти є? Й ким би не була ти,

Я не здамся без бою,
Я не здамся без бою!

Шо ж це я, шо ж це я не зумів
Зупинити себе, тебе... Сьогодні -
Сьогодні так вив, без тебе сумую.
Сумую без тебе, накинь шось на себе

Я налию собі, я налию тобі вина,
А хочеш - і з медом

Хто ти є? - Ти взяла моє життя,
І не віддала.
Хто ти є? - Ти випила мою кров,
І п'яною впала.

Твоi очі кличуть, хочуть мене,
Ведуть за собою.
Хто ти є? Й ким би не була ти -

Я не здамся без бою,
Я не здамся без бою!

"Океан Эльзи"
2005

Комментариев нет: